Test!

Höger- eller vänsterhänt: höger!
Humör just nu: lycklig, haha har ju bara vampire diaries i hjärnan, har kollat på de hela dagen!
Favoritgodis: sånna gele-körsbär, en gång köpte jag typ ett kilo bara sånna!
Är det nåt du absolut inte äter: kaviar, ägg, inälvor, leverpastej m.m är kinkig med mat...
Musik just nu: Every teardrop is a waterfall.
Hur många kuddar sover du med: 2 stycken, men vill ha fler.
Favoritväder: soligt och varmt - så att man kan sola sig och bli brun!
Spelar du nåt instrument: haha, i musiken i skolan försöker jag med piano, elbas och trummor. Spelade fiol i typ ½ - 1 år när jag gick i 3:an?
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska!
Sparare eller slösare: sparar till jättemycket pengar men då slösar jag typ allt på en gång, så både och.
Bästa film: Sherlock Holmes!
Kommer du ihåg din första kärlek: tror det...
Älskar du henne/honom fortfarande: nej! Vet inte äns vad han hette i efternamn, tror inte han bor i sverige längre heller.
Har du några homosexuella vänner: Det är ju sånt man inte vet om?
Tror du på mirakel: nej, never happened to me.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja självklart!
Ser du på kärleken som ett misstag: Oftast, det är ett helvete 99% av tiden man är kär ;)
Är du kittlig: OM jag är!
Stjärntecken? vattuman! och så är man rädd för att vara i vatten, fail?
Största svaghet: min asociala sida
Det här är jag bra på: Rida! ;)
Bästa bok? Sofie Fahrmans böcker om Elsa!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Compel people, som de gör i vampire diaries, asså se människor i ögonen och säga typ "gå och gör det", så gör dem det!
Skriver du dagbok? haha japp, men inte varje dag utan bara när något riktigt speciellt hänt, har skrivit om sådana händelser där sedan jag var 7 år gammal typ.
Stökigt eller välstädat? Haha , jadu... JAG tycker det är välstädat i mitt rum.. :)
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster, har bra bordsskick!
Är du rädd för blod? nej inte alls! hade inte kunnat kolla på min favorit tvserie om jag var rädd för blod?
Saltar du på maten? är saltberoende!!!!!!
Gillar du att sjunga? om jag gör, men min röst skär dessvärre i folks öron, så gör det inte i närheten av andra!
Anser du att du är stark? min brorsa har erkännt att jag har biffigare muskler i armar, ben och rygg än honom, respekt!
Brukar du sola? Ja, annars är jag likblek typ.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan, funkar alltid!
Har du en besatthet? Parfymer, handväskor, råa makaroner, vampire diaries, sherlock holmes...... you name it, rätt mycket, har mycket jag är besatt av, inte minst snygga killar, hehhh.



Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

sv: tack detsamma ! :)



- vill du tjäna pengar på din blogg? eller få fler läsare?

kolla då in tipsen här ; http://juliaajs.blogg.se/2012/january/tips.html

2012-01-07 @ 00:35:17
URL: http://juliaajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: Tack så mycket! :)

2012-01-07 @ 00:57:58
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: valentina

Vill du bli dagens blogg och få fler besökare? Kolla in min blogg och anmäl dig! Har dagens blogg VARJE dag !

Kika in här:

http://valentinaberglund.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment

Kramis!

2012-01-07 @ 01:36:45
URL: http://valentinaberglund.blogg.se/
Postat av: moa

sv: ja,jag är super nöjd!:) jag får kommentera när jag har tagit bild på hur den ser ut på :)

tack så jätte mycket för din fina kommentar!

2012-01-07 @ 01:37:48
URL: http://www.nattstad.se/moas
Postat av: Julia Johansson

sv: jo, har både bloggtrafik & mer-trafik :) inte så stor skillnad på dom om man tänker efter ;)

2012-01-07 @ 05:19:47
URL: http://juliaajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0