Trött & Så!

Åh hejhej "jag borde sova nu för jag börjar 8 imorgon och ska gå upp klockan 6". Saknat dig!

Segt verkligen, för jag är verkligen jättetrött nu, men ni vet hur det blir. Man sitter där vid datorn och så är klockan helt plötsligt halv elva...

Idag åkte jag och mami in till Mölndal efter skolan för att jag skulle på synundersökning. Det är inför mitt moppekörkort då man behöver ett intyg på att man ser bra.
Jag trodde verkligen inte att hon skulle godkänna mig, för jag hade typ fel hela tiden och kisade. Men hon sa att jag just nu hade bra syn, men att det gick mot sämre. Eller något sånt, jag kommer väl att få glasögon inom några år.

Så mycket mer än det har jag inte gjort idag, jag hann inte med något pass på gymmet.
Jag och Alice ska på Zumba på fredag, ska bara komma ihåg att boka den här gången!

Jag i min fiina pyjamas, så himla gosig är den, haha!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0