Tio timmars konfa!

Förlåt, har inte uppdaterat på ett dygn, men har varit på konfa i tio timmar idag!
Jag trodde vi började 11, men det var såklart 10, så jag hann inte blogga innan heller...

Vi gick från Billdals Kyrka till Mikaelkyrkan, i snöstorm.
Made my day.
Det är över en mil att gå, och i det vädret va det INTE kul!

Sen frös jag under alla timmar i kyrkan också för det var tusan ingen värme på därinne och alla mina kläder var dyngsura. Plus att jag hade ont i huvudet och var yr.
Men man sviker aldrig kyrkan, hah! ;)

Så nu är jag hemma och är heelt slut, det var längesen jag var såhär trött kan jag säga. Har bara kollat på Gladiatorerna med min familia och nu ska jag sova.

Här är lite snöiga bilder från pilgrimsvandringen. Kallt så in i!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0