Time to change!

Igår natt låg jag och läste sms på min gamla mobil, liksom old memories came back!
Nu är det nytt år och en ny termin, dags att slå upp ögonen och se vad man
verkligen ska försöka ändra på.
Jag reflekterade speciellt över ett antal väldigt gulliga sms från jsdldkdj.
Någon som verkligen brydde sig om mig och ville mig väl.
Jag hittade liksom "God natt älskling" sms.
Det var då jag tänkte att: Jaha, den här personen som brydde sig om mig och jag började
hata honom for no reason.
Jag tror att mitt nyårslöfta ska vara att inte börja hata de människor som verkligen
gillar mig, för jag menar, det är ju dem man ska och vill älska.
Det är bara det att jag på något konstigt sätt får panik när det händer.
När människor, eller ja killar, kommer mig för nära får jag ångestfylld panik, och börjar
hata dem.
Jag förstår att dem inte fattar riktigt, ena stunden kan jag typ älska dem, i andra stunden
hata.
Living life ain't easy, who told you it was?

Kände iallafall för att skicka ett feett förlåt till den killen, om jag vågar, jag menar, det har ju gått 1
och ett halvt år, tiden kanske är mogen för ett litet ynkligt, "förlåt för att jag tog bort dig från facebook
och aldrig mer svarade på sms eller när du ringde bara för att du skickade en relaktionsförfrågan till
mig på facebook, kan vi vara vänner eller?". Hade situationen varit omvänd skulle jag nog inte
förlåtit, men om han av någon konstig anlenigng ser det här, förlåt.
Hade typ inga bilder på datorn, och orkade bara inte maila över från mobilen,
så här får ni en bild jag experimenterade fram i Gimp, tro inte att jag fattar något
av Photoshop och hela köret, jag fattar noll!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Flickan med svagt hjärta

Kom in och berätta vad du vill att jag ska skriva i min blogg.



Just nu handlar det om mitt liv, hur det är att leva med hjärtsvikt. Har precis fått en pacemaker inopererad så det skriver jag också om.



Fick en dotter i november, så det finns bilder på henne också såklart. Hon gjorde mitt liv värt att leva, hon får mig att kämpa.



Så, har du nå bra förslag på vad jag ska skriva om?



Kraam.

2012-01-09 @ 14:24:46
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0