Still D.R.E

Tjaa, har kommit hem nu, äntligen!
Ligger i sängen och känner mig bara så himla slut.

När jag slutade skolan på Nygård (c-språk) så åkte jag direkt hem för att äta. Sen direkt till stallet, Asså jag har en sån sjuk timing!
När jag kommit till hållplatsen kommer bussen 20 sekunder senare och jag hade inte öns kollat tiderna, hah.

Så sadlade jag Cefyr fort och red sedan en ganska kort ritt, typ 30 minuter bara.
Men jag kunde inte rida efter min vanliga lektion för då var båda ridhuset fulla.
Sen har han varit halt, så jag kunde inte ta honom på min hoppspecial, nothing but dressage.

Men han fick motion i allafall!
Efter passet fick jag skynda mig asmycket.
Så sprang jag och fixade Corona och red henne på hoppspecialen.
Gick jättebra tycker jag.

Vad långt det här blev?
Men jaja, ska läsa om mejeriprodukter på internet nu för hade glömt min hemkunskapsbok...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0