Sanningar om mig:

Jag är extremt svartsjuk av mig!
Eftersom jag väldigt lätt blir kär och även är paranoid av mig
så har en väldig svartsjuka bildats.
It ruins my days, sometimes.
Måste verkligen jobba på det, för det suger.
Jag är perfektionist!
Jag tycker det är kul att diska och städa, det har med att jag är perfektionist att
göra. Jag klarar liksom inte av att se något som är smutsigt etc.
Det är även så med håret och sminket.
Jag måste platta mitt hår varje dag och blir det minsta lilla lockiga under dagen
sätter jag upp det för jag klarar inte dagen annars, haha.
Det värsta jag vet i livet är att bli underskattad!
Till exempel när folk tror att man är korkad, och sen när de får
reda på att man har bra betyg så är dem liksom "Vaa? Vafan?".
Det är det värsta jag vet!
Usch, när folk underskattar mig så får jag någon slags panikilska och
blir jättebitchig typ, tills de fattar hur det ligger till.
Jag samlar på påsar!
Udda, jag vet, men jag samlar på påsar från fina affärer.
Inte plastpåsar, utan sånna fina i papp.
Jag har dem i min bokhylla och vaknar varje dag upp till två stycken Abercrombie
& Fitch sixpack.
Jag har kvar min Tokio Hotel-affisch på väggen!
Åh det är SÅ dags att ta ner den snart, men det har bara inte blivit gjort.
Men jag orkar inte ha kvar den mer.
Funderar fortfarande på vad jag ska ha där sen...
Jag har lågt blodtryck!
Det gör att jag lätt blir yr.
När jag går upp ur sängen på morgonen blir det helt vitt för ögonen och jag ser ingeting.
Sen kallsvettas jag och är hur frusen och iskall som helst.
Weirdo jag är.
Nej men det är faktiskt väldigt jobbigt...
Jag önskar ofta att jag var kille!
Jag känner att jag hade passat bättre så, haha.
Fått spela tvspel och göra grabbgrejer 24/7, passar mig.
Hade varit jädrigt chill att få vara kille för en vecka.
Jag gillar att umgås med killar bättre än tjejer, det är liksom mer
avskalat och ärligt eller vad man ska säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0