Sanna Carlsson gästbloggar!

Hej Alla Karins Läsare!
Jag heter Sanna och är en av Karins kompisar sen dagis.
Jaa vad vill ni veta?
Jag har gått i Karins klass från 0:an till 6:an och efter det går
vi i pararellklass. Jag och Karin var väldigt mycket med varandra
för 2 årsen typ och nu umgås vi när vi kan :) Vi rider ju båda två
och har gjort det i många år så vi har lite samma intressen.

Karin är en person med väldigt mycket energi i sig som oftast är
väldigt glad! Hon nördar vampire diaries som ni kanske märkt haha
men hon är en väldigt go person som alltid är sig själv! Det är lätt att prata
med henne om allt liksom. Hon lyssnar mycket till musik eller vad man ska
säga haha, nemen om hon är deppig lyssnar hon på deppmusik och om hon
är arg lyssnar hon på sådan musik. Hon tar liksom ut sina känslor i låtar typ.

Men detta var lite om Karin iallafall och jag hoppas att vi kommer känna varandra
en låång låång tid framöver! Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om mig själv haha
nämen jag är en matglad hästtjej som gillar att vara med sina kompisar typ.
Jag är liksom en i mängden, no big deal ;) Om ni ändå tycker det verkar intressant
så kan ni ju besöka min blogg, www.SannaCarlsson.devote.se ;)

Ha det bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0