Natti!

Heej, ska sova snart, ska bara spela lite spel, kolla facebook, kolla instagram och blogga först, hehe. Standard.

I alla fall, jag red Billy idag.
Loveee, han är underbar!
Han är ju ung och lite "unghästig" så jag tycker att han är en rolig utmaning.
Fast jag trivs väldigt bra med honom, och Nikki, jag gillar oerfarna hästar.
Gick kanoooners.

Jag skulle ju rida Cefyr också, men jag hann inte rida innan min vanliga lektion, och sen var båda ridhuset upptagna tills halv nio eller något sånt.
Så då rider jag dubbelt pass imorgon istället, så slipper man stressa så mycket.

Ska iväg och köpa snacka och godis till Hemsedal också, alla ska åka till Willys imorgon, men somsagt, dubbelt ridpass plus en timma i stallet, won't work...

Så jag får ta en tur efter stallet till Hemköp istället, vad kan prisakilldnaden vara, 15 kr kanske?

Jaja puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0