Mycket på gång nu!

Kalendern är fullbokad (nej, men ändå).
Imorgon är det bara att köra på, i skolan är det Snarket.

Snarket är en dag då vi bara kollar på film och äter godis typ, fetttt!
Så det ska bli riktigt chill, ibland är det skönt med lite korta veckor.
Ska dock ha mitt engelskaarbete inlämnat, men det gjorde jag för typ 2 veckor sen så det är lugnt n

Then, after school; Konfirmations-hemmaläger i kyrkan!
Ska bli mys. Hela helgen ska vi tillbringa några timmar per dag i kyrkan.
Det är ju massor av mina goaste vänner där så det ska faktiskt bli jättekul!

Så det är tvek om jag hinner se det nya Vampire avsnittet... :(
Får kolla på tv6play efteråt ifall jag missar det.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0