my biggest obsession

Om det finns någon ''sak'' som jag är besatt av, har ha-begär av och bara älskar; parfymer!
Jag lyckas alltid samla på mig någon när jag är ute och reser och har nu ett litet, men deeply loved
lager i mitt badrumsskåp!

Har inget annat för mig, så tänkte tipsa er om mina favoriter!


Tror att den här är min favorit av favoriterna!
Det är Britney Spears näst nyaste - Radiance.
Den luktar jättegot, lite blommigt, men endå mer fräscht. Prova den!


Min nyaste parfym i samlingen - Gilly Hicks, Point Piper!
Det är Abercrombie & Fitch underklädesmärke, och dem gör jättegode parfymer
också. Denhär luktar starkt av blommor, älskar den!


Den här parfymen från Dolce & Gabbana har jag inte använt så mycket, jag köpte
den på färjan hem från England, men jag ville göra slut på de andra lite innan jag
började använda denhär. Men ska nog börja använda den nu. Den luktar lite diskret
fräscht, svårt att förklara dofter tycker jag...


Åhh en av mina favoriter! Versace Bright Crystal! Loove!
Den luktar lite starkare än de andra, och luktar helt klart "lyxigast".
Ni borde verkligen prova denhär, så himla värt!


Britney Spears Fantasy, jag har haft den i två omgångar, plus massor
av duschgel och krämer. Det är nog den jag mest definierar med "karin".
Min mamma säger alltid att denhär parfymen är "jag".
Tyvärr är båda flaskorna slut, eller ja, man kan väl få ut några små sprut, men
ska kanske köpa den igen, vi får se, jag gillar föränding!


Snälla säg till om ni hittar denhär i någon affär eller på någon hemsida, för
jag har letat som en galning efter den! Jag tror att det var limited edition eller
något, för den såldes bara några få månader, och sedan var den helt borta! :(
Har inte mycket kvar på den, sparar på det lilla sista, men det var min favorit!
Luktar helt sjukt gott!


Vill du ha en lite mer diskret men endå söt och fräsch doft är denhär perfekt!
Den är just väldigt "pure" och funkar perfekt när man vill lukta gott, men inte
så att det märks. Liksom en vardags parfym. I really like it!


Fick denhär av min farmor, jag använder den inte så mycket till vardags
utan använder den oftast innan jag ska lägga mig. Gillar att ha en speciell
parfym som man sover i.
När jag var liten asocierade jag tex min Britney Spears Curious body lotion till
när jag skulle lägga mig, så sover alltid bra när jag luktar på dne, haha.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0