Min favorit tv-serie och varför!

VAMPIRE DIARIES!

Eh världens bästa tvserie, ever!
Den är bara så mystisk, fartfylld och romantisk!

Det är thriller/romance/vampire/action, en riktig toppenkombination enligt mig!

Dessutom är Stefan (Paul Wesley) och Damon (Ian Somerhalder) såå snygga, dör!

Det handlar ungefär om att De två vampyrbröderna Stefan och Ian träffar människan Elena, så blir det lite trekants-kärleks-tjafs och massa vampyrproblem kommer, dåligt summerat, men ni får se den själva!

Den är baserad på fyra böcker, Justnu finns tvserien i 3 sässonger!

Puuss

Dag 1 - Bilder på mig från när jag var liten
Dag 2 - Min favorit årstid och varför.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - Min bästa resa

---> Dag 5 - Mitt favoritprogram och varför.

Dag 6 - Bästa filmerna enligt mig.
Dag 7 - En bild på mig själv för exakt ett år sen.
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 11 - Om jag fick välja så skulle min framtid se ut såhär.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 14 - Något jag ser fram emot
Dag 15 - Min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0