Love me Love me, say that you love me!

Åh vad härligt att vara hemma och sova i sin egen säng igen!
Inte ligga på kökssoffan i trä eller i en dubbelsäng med tio pers i typ, haha skit hur lite jag sovit den här helgen!

Igår sov vi väl 3/4 timmar, men första natten sov vi bara två timmar.
Då kastade några killar snö i våra sängar, så vi fick sova där vi kunde.
I mitt fall kökssoffan utan täcke och kudde, kallt, hårt och obekväm två timmars sömn.
Sanna sov i badrummet, den går ju bra också, haha.

Har haft en riktigt jäkla underbart härlig helg i Hemsedal iallafall!
Vissa människor kommer man närmare och vissa tvärtom, så är det och det hör till.
Jag hoppas den goda stämningen stannar kvar i skolan och att den dåliga stämningen försvinner.

Nu är jag så sjukt trött, det är skola imorgon som vanligt och ja, jag har verkligen inte sovit många timmar denhär helgen så nu ska jag ge mig själv 7/8 timmar kvalitetssömn!
Kärlek till att sova! ❤

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0