Inköpt idag:

Var ju på Frölunda torg idag, men de rear ut alla fula kläder och det fanns inte så mycket nytt.

Köpte iallafall lite smått som höll på att ta slut, som mascara och puder.
De här två är mina absoluta favoriter!

Maybellines gula Colossal Volum' är den bästa jag provat, har haft Många som är snäppet dyrare, men det är faktiskt denhär billiga som är den bästa!

Sen så tycker jag att Isadora har ett jättebra vanligt puder! När man har den känns hyn osminkad och perfekt typ!
Sen är den relativt billig; 130 eller något sånt tror jag den ligger på.

Jag har sett bilder på tjejer med guldnaglar och tycker det är så grymt snyggt, så köpte ett Isadora-guldlack oc sen ett Depend genomskinligt topplack!

Haha sen köpte jag en Donut på Hemköp också, och hade lite problem med snabbkassan, men de är en heeelt annan historia!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0