Hola amigos!

Hejhej, ligger i sängen nyvaknad nu, och kan bara säga faaan! För det första jag märkte när jag vaknade var:
Halsen, jag kan inte svälja och det gör hur ont som hest, och snuvan, kan inte andas.

Hatar hatar hatar att vara förkyld...
Får knarka medicin nu då, så att jag inte är förkyld i Hemsedal, worst scenario!
Nej, det får verkligen inte hända!
Tror att jag var lite lite förkyld innan igår, för pappa är typ jätteförkyld, och så gick vi ju 1,5 mil i snöstorm, så ja.
Bra.

Idag blir det en kortis i kyrkan, bara 2 timmar tror jag? Eller tre?
Jaja, vi ska iallafall göra något efteråt också, ska bli kul!
Dem samlar in mobilerna i kyrkan, men jag kanske bloggar lite mer innan det, vi får se.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsaaaaaaan! När ska ni till hemsedal??

2012-01-22 @ 10:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0