Guten Morgen!

Heeej, nu håller jag på att göra mig iordning och sedan sticker jag till syslöjd i skolan. Ska verkligen jobba järnet idag så att jag blir klar med dendär obligatoriska påsen, mycket roligare att göra något eget ju!

Jag tycker att det är helt sjukt att det bara är en vecka kvar till Hemsedal!
Alltså tiden går ju så fort verkligen.
Är super taggad, även om det är liite överskattat (alla tror ju det kommer hända maaaassor av saker) så vet jag att det kommer att bli riktigt riktigt kul ändå!

Ikväll ska jag rida Corona, favorithästen!!! (eller inte?).
Vi får väl se hur det går, i värsta fall får jag väll travhoppa hinderna? Hon kan typ inte galoppera, seriöst... :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0