Godnatt!

Godnatt , nu är jag hur trött som helst så jag ska lägga mig och sova.
Såg äntligen det senaste Vampire Diaies avsnittet, det sändes förra fredagen men jaja.
Jag hatar när man missar att se ett program, och sen bara går dagarna och man hinner aldrig se det!

Vet inte om jag skrev att jag åkte till stallet? Men det gjorde jag iallafall och fixade med goaste Cefyr.
Han är fortfarande halt så jag gick en liten promenad med honom.
Hoppas han blir frisk snart!

Haha och självklart övade jag piano också. Har nya ackord till låten, så det är bara att öva och lära sig.

Asså herregud, det här inlägget; STANDARD typ!
• Vampire Diaries (CHECK)
• Varit i stallet (CHECK)
• Övat piano (CHECK)

För de som inte känner mig så bra; jag har faktiskt ett liv utöver dessa tre punkter. Haha!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0