Första den i skolan...

Det är ju såklart ledsamt att inte kunna sova till 12 längre, men jag tycker att det var på tiden att träffa alla vänner igen!

Hade i alla fall inte några riktigt 'tunga' lektioner utan vi startade upp rätt slappt, bara gå igenom kriterier typ.
Har slöjd nu klockan 8 på morgonen, två dagar i veckan, tycker om det mycket mer än när man hade sovmorgon! Jag slarvar alltid med tiden och blir mer stressad när jag har sovmorgon.

Ska iväg till stallet och rida om ungefär en timma. Jag skulle egentligen rida Cefyr, men så blev han halt, så nu får vi se vilken häst det blir.

Puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

Aw vilken fin bild!

2012-01-10 @ 22:57:24
URL: http://killbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0