En bild på mig själv för exakt ett år sedan!

Både min IPhone och min dator är yngre än ett år, så tog från mina gamla profilbilder på Facebook. Vet inte om det är exakt på månaden, men dessa bilder är ungefär ett år gamla!

Puss


Dag 1 - Bilder på mig från när jag var liten
Dag 2 - Min favorit årstid och varför.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - Min bästa resa
Dag 5 - Mitt favoritprogram och varför.
Dag 6 - Bästa filmerna enligt mig.

--> Dag 7 - En bild på mig själv för exakt ett år sen.

Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 11 - Om jag fick välja så skulle min framtid se ut såhär.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 14 - Något jag ser fram emot
Dag 15 - Min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0