En bild på mig + 10 fakta om mig!

• Jag tycker själv att jag är asocial, jag gillar oftast att vara hemma mer än att vara med kompisar.

• Jag älskar äppelcidervinäger och kan dricka ett helt glas med enbart det.

• Jag har gillat The Ark och Tokio Hotel väääldigt mycket och intensivt, nu lyssnar jag nästan aldrig på Tokio hotel och ibland på The Ark.

• Haha jag har ju en Dilf som mina vänner kallar det. Nejmen tycker att Robert Downey Jr är riktigt snygg och het, och han är 46, jaja liksom... ;)

• Jag har ett mycket lågt blodtryck och fryser nästan alltid, har iskalla fötter och händer och blir lätt snurrig och yr.

• Jag är totalt paranoid.
Om någon inte smsar tillbaka så fort "Shit dem hatar mig vad har jag gjort för fel". Om jag möter någon när det är mörkt "OMG jag kommer att bli våldtagen och dödad". Etc.
Så skriver folk taskiga saker jag jag det verkligen till mig och tänker på det så att jag inte kan sova...

• Jag blir väldigt lätt kär, och då är jag typ obsessed av den personen, men såfort den personen börjar gilla mig börjar jag hata honom.
Gillar inte närhet eller något, vet inte varför jag gör så men det blir bara från älska älska älska till hata hata hata.

• Jag blir lycklig av att få rida, men jag orkar aldrig åka ner till stallet, drar typ ut på det jättemycket, men när jag väl är där så går det ju bra.

• Min laptop har touchskärm, så jag trycker alltid på skärmen på andra datorer av vana, måste se korkat ut!

• Tror att många håller med, men: FALSKA PERSONER är det absolut värsta som finns, jag känner och umgås med jättemånga och man vet aldrig riktigt var man har dem, så himla jobbigt!




Dag 1 - Bilder på mig från när jag var liten
Dag 2 - Min favorit årstid och varför.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - Min bästa resa
Dag 5 - Mitt favoritprogram och varför.
Dag 6 - Bästa filmerna enligt mig.
Dag 7 - En bild på mig själv för exakt ett år sen.

--> Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 11 - Om jag fick välja så skulle min framtid se ut såhär.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 14 - Något jag ser fram emot
Dag 15 - Min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0