Egendesignat linne!

Tjaa, fin videoblogg va?
Kände att VideofyMe verkligen
Fick in en såndär snygg stillbild
På videon också! Wow va snygg!

Tänkte bara berätta att linnet jag har på mig har jag designat själv!
Lite kul att berätta bara, gjorde den på vår skolas mode&design-vecka.

Det var ett långt vanligt svart linne från Bik Bok, jag klippte av den och sydde in kanterna och målade 'So Bad' med textilfärg.
För att inte tala om de blå paljetterna, satt i säkert 2 timmar och sydde på dem noggrant så noggrant.
Många andra valde att klistra på paljetter, men dem lossnade såklart redan där på plats.
Så är väldigt glad att jag valde 'the Hard way'.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: åh, har du varit där?:D

2012-01-07 @ 17:49:20
URL: http://matiildablom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Åh!! Juicy couture hade jag helt glömt bort! Fifth avenue, är de en shoppinggata??

2012-01-07 @ 18:15:33
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0