Dag 9 - Typ av killar jag faller för

Okej, om jag drar kändiskillarna jag varit kär i (genom alla dessa år) så ser
jag inga likheter...
Så det är svårt att säga en viss typ av killar...
Liksom, dra en titt på demhär;




Vet vet vet, de är sååå snygga!
Bill Kaulitz, Paul Wesley, Ed Westwick, Ian Somerhalder.
Så dra slutsatsen av bilderna! ;)



Dag 1 - Bilder på mig från när jag var liten
Dag 2 - Min favorit årstid och varför.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - Min bästa resa
Dag 5 - Mitt favoritprogram och varför.
Dag 6 - Bästa filmerna enligt mig.
Dag 7 - En bild på mig själv för exakt ett år sen.
 Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

---> Dag 9 - Typ av killar jag faller för.

Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 11 - Om jag fick välja så skulle min framtid se ut såhär.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 14 - Något jag ser fram emot
Dag 15 - Min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0