A nice cup of Tea!

Har väl inte gjort sådär jättemycket idag, efter skolan gick jag hem och nördade/mördade lite på Playstation.
Kan säga att det var några veckor sen man spelade sist. Trist, men jag vill ju inte vinna hela AC Revelations direkt heller! ;)

Har skrivit min uppsats på engelskan också, valde att skriva om London eftersom jag var där i December.
Är ju lite lat också och kände inte för att skriva om någon historisk era direkt...
Är i alla fall glad att den är färdiggjord, så slipper jag stressa dagen innan inlämning!

Så nu sitter jag här med en kopp te och tar det lugnt, puss!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Allt bra? :D

Kram!

2012-01-11 @ 21:15:53
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0