When I Held Ya

Godnatt godingar!
Nu är jag sådär härligt trött, och då finns det inget bättre än att krypa ner i sängen!

Frös sönder i stallet för jag hade bara gummistövlar.
Sen när jag gick av bussen från stallet så mötte jag av en händelse Sanna, Carro och Thor där, som var ute och gick med Oskars hund.
Så vi gick lite och snackade och så, men jag hade inte någon känsel kvar i fötterna, haha.

Så nu känns det jäkligt bra efter att ha tagit en riktigt varm och lång dusch och så har jag värmt upp sängen med elfilten. Mys!

Kollade på Karatefylla i typ 2 timmar.
Gamla avsnitt som jag inte sett, så sjukt roligt program va!?
Kommer en ny säsong 20 februari tror jag, feett!

Nej, nu måste jag sova om jag ska orka gå upp ur sängen imorgon bitti!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0