Värdelös på uppdatering?

Är ledsen för den minimala uppdateringen den här veckan
Det får absolut bli ändring på det!

Imorgon har jag myycket att göra;

•Ta min vaccinations spruta.
Mot livmoderhalscancer om någon undrar. Det känns som gift i armen, den känns typ förlamad i en vecka efteråt.
(bra, då kan jag inte använda någon av armarna...)

•Visa röntgenplåtarna för svenska läkare. Hoppas på att få ta av gipset tidigare!

•Gå till tandläkaren.
Bara vanlig kontroll. Alltid likadant; jag säger att mina tänder är snea och fula och dem säger "nejmen du har underbara tänder", tack...

•Göteborg Horseshow.
Ska dit med mamma och någon förening hon är med i. Roffe ska ju hoppa, så jao.
Ska försöka komma iväg i helgen också för jag måste gå på mässan ju!

Haha det var väl det, puss!
Drar en gammal bild från London.


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Härlig och stilren blogg!

Kram!

2012-02-24 @ 01:20:48
URL: http://www.nattstad.se/fridii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0