TIPS: Hemmaträning!

Heeej kära läsare!
Jag vill återigen be om ursäkt för uppdateringen, men det är så att jag 99% av gångerna jag bloggar bloggar från min mobil, och ärligt, det går typ inte att skriva med gips!

Det tar ett år att skriva ett inlägg med ett finger från vänsterhanden, jag skojar inte!

Men iallafall, ett hett tips: hemma träning!
Superbra om du inte vill lägga pengar på ett gymkort.

Jag känner mig lite velig inför att gå till gymmet nu när jag har gips och dessutom är det svårt att hitta träningsglada människor som vill följa med.

Så mitt tips är att du laddar ner en bra träningsapp till din mobil, Nike Training Club kan jag rekommendera.
Sen på med hög och peppande musik och bara bestäm dig för att "nu ska jag göra det här".

Det har jag gjort nu i 40 minuter och såhär efteråt känns det så himla härligt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0