Schampooo-mania!

Blev jätteglad när mamma kom hem för hon hade hittat mitt favoritschampo på Kicks! Jag köpte det i England första gången och trodde inte det såldes i vanliga affärer i Sverige, utan bara på hemsidor och så.
Men Kicks hade alldeles nyligen tagit in det, så det är ju super!

Det enda man kan reflektera över lite är priset!
I England kostade det motsvarande 40 kronor, medan det i Sverige kostade 99. Sånt suger!
Men jag kan lova er att det är värt det, för det blir verkligen en SÅ stor skillnad på hårkvalitén!

Jag plattar mitt hår varje morgon, väldigt slitsamt på håret.
Dessutom orkar jag nästan aldrig ta värmeskydd i håret innan jag plattar.
Så då är dethär schampot perfekt!
Det är nämligen "inbyggt" värmeskydd i.

Kan säga att det verkligen blivit en skillnad, jag tror annars inte på mirakelkurer men det blev tusan skillnad!

Kanske ska skriva vad det heter också ifall ni inte kan tyda det ur bilden.
Aussie heter märket och jag använder "Take te heat"-serien.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0