Lång dag!

Hejhej bloggen!
Nu har jag inte skrivit på hela dagen, och det är för att det varit fullt upp hela tiden!
Jag har haft två stycken prov och när jag kom hem var jag tvungen att göra klart en
inlämning i tyskan eftersom jag är ledig på fredag, ska gå på moped-utbildning hela dagen.
Efter det har jag pluggat spanska, för jag har prov i det imorgon.
Så nu är jag alldeles matt på skola!
Ville egentligen dra till gymmet idag, men hittade ingen som ville följa med så jag tar
gymmet imorgon istället.
Nu ska jag dra mig iväg mot stallet för att ge hästen lite mat och omsorg. Haha nej men
ska fixa allt med Cefyr men ska inte rida, så blir väl att jag är där sådär 45 minuter kanske?
Bloggar mer när jag kommer hem från stallet, men nu måste jag dra mig iväg till stallet så att
jag hinner fixa hö innan det är kvällsfodring.
Puss

Kommentarer
Postat av: bbypeach

Hej fin blogg :D

Gillar du min blogg på fb så länkar jag dig, har väldigt många läsare så du har inget att förlora ;)

Glöm inte att kommentera när du gjort de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0