Godnatt!

Åh är riktigt jäkla trött nu!
Har skrivit världens längsta uppsats om bomull till syslöjden...
Känns ändå väldigt skönt att den är gjord så att jag slipper stressa i sista minuten sen.

Ligger i min gosiga säng och myser lite med en tidning. Men ja, upp halv sju imorgon igen. Usch vill ha sovmorgon.

Men lite goda nyheter i alla fall; mindre en 1 vecka kvar tills gipset åker av!
Ridning, gymmet, moppe, Life will be good.
Dessutom ska jag göra blonda slingor i håret snart, så lycklig typ!

Puss och godnatt mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

vad fin du är!! :D

hur äre med dig tjejen? :)

2012-03-02 @ 10:00:52
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0