Drömklockan!

Nya drömklockan kommer från mitt favoritmärke; Roberto Cavalli.
Eller mer exakt deras undermärke Just Cavalli.
Den kostar 2000 kronor, åh varför har jag ingen inkomst?
Eller ja, snart har jag ju en inkomst, ska denhär klockan bli mitt mål kanske?
Jobba varje helg för att ha råd att köpa den?
Jag behöver jobba 10 pass i stallet för att ha råd att köpa den.
Värt eller ovärt?
Kan ju önska mig den i konfirmationspresent också?
Får iallafall vänta en tid på den, men vill verkligen att denhär ska bli min!
Min klocka gick precis sönder och min gamla Swatch har jag haft i 6 år, så
lite variation och förnyelse behövs.
Men åh är kär!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, 3 vinnare dras imorgon kväll med hjälp av en slumpgenerator, så alla har lika stor chans! How awesome? ;)



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-02-04 @ 21:02:14
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0