Big Brother-update:

Är det bara jag som följt Big Brother helt slaviskt denhär första veckan?
Kan bara inte sluta kolla, direkt efter skolan bänkar jag mig framför datorn och checkar.
Det är ju en hel del snackisar och saker man undrar över som till exempel:

Hannah Widerstedt: Is she real?
Jag undrar verkligen om denhär tjejen är äkta!
Komigen, antingen är hon en sjukt smart tjej som har sinne för att provocera rätt
för att få besökare, eller så är hon bara sådär sjukt korkad och överkåt.
Nej, jag vet inte, men ibland har ett sting av snällhet i alla fall lyst igenom.
Kommer vi att få möta en HELT annan Hannah tillslut? Det ska bli intressant.
Men i vilket fall som helst så gör hon en jäkla show i huset, och det älskar jag henne för.
Bara det att hennes två drömkillar i huset är Tenny och Joe får en att tycka hon är en skön person.
Vad är er åsikt om Hannah Widerstedt?



Marcel och Hanna J, ett par utanför huset?
Jag vet jag vet, Marcel bor i Stockholm och Hanna J i Värmland någonstans, men hallå?
Dem verkar ju helkära från första sekunden, och då hade ändå Marcel förolämpat henne
genom att säga att hon varit man och måste ha opererat sig till tjej. Aj, den svider!
Det här med att Marcels "Trycka-på-knappen-straff" blev att sova med henne, uppgjort innan?
Vad tror ni, är de ett par innan eller är det bara en jäkla komplicerad hatkärlek-kemi?
Joe?!
Äh tänker bara skriva; Whaaat, vad har hänt med hans röst?
Haha jag hör inte det minsta lilla av vad han säger, sjukt!


Kommentarer
Postat av: Emma&Hanna

Tack du har en jätte fin med!:)

2012-02-24 @ 20:53:24
URL: http://kompiiisar.blogg.se/
Postat av: Nellieeh

SV:

Haha nej inte någonstans! ;)

2012-02-24 @ 21:14:48
URL: http://nellieeh.blogg.se/
Postat av: ΛПGIIΣ - ❤ Maϟrya | FRÅGESTUND!

Svar: Tack detsamma! :)



gillar inte Hanna. ingen höjdare där inte... ;)

2012-02-24 @ 23:40:19
URL: http://masrya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0