Ambitiös är ordet!

Åh herregud, nu kommer jag inte kunna röra kroppen när jag vaknar imorgon!

Började med Zumba i skolan, Sinclairs var där och instruerade.
Det är väl kanske inte superjobbigt men det är roligt och man blir svettig endå!

Sen åkte jag till stallet och red en dressyrträning på min älskling Nikki.
Hon är mitt hjärta den hästen, älskar henne!
Det gick bra, tyckte att hon var lite stretig då och då men i slutet var hon hur fin som helst.

Därefter hem, hinne bara byta kläder och så iväg till Top Fitness.
Mamma och pappa skulle på BodyPump, jag hade aldrig gått på det förut men det var jättejobbigt, me like!

Man lyfter skivstänger och gör situps, armhövningar med mera.
Så nu känns det verkligen i lår, armar och mage kan jag säga!
Men det är det som är så härligt.
Hade två stycken 1,25 kg på varje sida, ska lägga på ännu mer nästa gång, eller det är målet.

Sen avslutade jag med två kilometers Springband. Härligt avslut!

Så ja, nu är jag trött.
Och ja, nu mår man!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0