Torsdag jao!

Holahola! Är ändå sjukt nöjd med den här dagen. Först på morgonen var det beeptestet, och jag förbättrade mitt gamla resultat 9.0 till 9.4. Var grymt taggad och bara körde. Så det var niiiceee.

Sen var det även spanskaprov, och visst, det var lite saker man glömt och inte kunde. Men det var väl 5/6 glosor liksom. Grammatiken och skrivdelen satt perfekt, och det är väl ändå viktigast?
Skrev sjukt mycket på skrivdelen, fattar inte att jag kom ihåg allt!!

Nu har jag precis ätit nudlar med oxfilé, så jag ska försöka plugga lite inför imorgon. Har so och no-prov. Gött.
Älskar att ha så många prov på en vecka. Verkligen.
Nej men ska träffa Edvin imorgon också så då blir jag lycklig.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0