Tisdag!

Heeeej!
Idag så har jag gjort så mycket så att det inte känns som att det var idag...
Haha, nej men efter skolan så följde Helga, Hanna, Filip och Oskar med hem till mig. Så åt vi kladdkaka och sen gick killarna och spelade FIFA med min bror.
Så vi tjejer hade lite girlstalk och kollade på gamla bilder på min förra dator. Hahahahaha så fula!!

Nu fick jag lite panik eftersom det är luciagrej imorgon och jag har ingen dräkt!!
Får improvisera eller något.
Snackade med Carro i telefon precis och hon har gjort renhorn av folie hahaha! Funky!

Red värdens bäsa Pärlan förut på hoppspecialen och hon blir bara bättre och bättre för varje vecka!
Första gången jag red henne stegrade hon, vägrade och hoppade bockhopp över hindren typ. Men nu märks det knappt att hon inte är så erfaren och att hon är ung. Så fin, älskar henne!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0