Olla!

Sov över hos Helgurs med Carro och Thea igår och det var ju så mysigt!
Haha vi gjorde lite allt möjligt faktiskt, och jag blev ännu räddare för min största fobi typ så ja, hahaha!!
Aa herregud...

Vi la oss 5 så jag kan säga att jag inte är sådär jättepigg idag. Sen förstördes hela min dag när jag såg att jag skulle jobba imorgon också. Fuck my life.
Så då kan jag inte vara med min älskling idag och det blir jag ledsen för. Måste lägga mig klockan 8 eller något. Orkar inte med livet ibland asså...
Nej men money money, det är bara at jobba. Man måste jobba för mer än vad man får betalt innan man kan få betalt för mer än vad man jobbar. Det måttot lever jag efter. Typ.

Nej men hejdå. Nu ska jag till min bebis i stallet och sen ska jag deppa.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0