Mölndal liksom... Fml

Asså jag har ju inga skills överhuvudtaget! Fikade på Tazza di Caffe med Helga och Hanna efter att vi varit på konstmuseet med klassen.
Så ska jag åka hem lite senare själv, och sätter mig självklart på fyran istället för trean. Jag och spårvagnar, faan...

Men jag märker ju inget för ens jag är i Mölndal någonstans heller.
Så är det kolsvart och snöstorm. Så jag ba "jaha, fuck my life".
Haha så ringer jag Edvin och har panik och herre. Men sen kom jag faktiskt på nian mot Angered och så kändes det fan som att jag var på rätt väg.
Vilket äventyr. Irrade ju runt lite i Mölndal innan jag hittade rätt också.
Så allt snökaos, alla bussar var försenade och det hade snöat in i mina primeboots och allt. Stod och dog av köld!!

Så drog jag till stallet och red Tristan och det gick bra bra bra.
Nu har jag bastat så då känns det hyfsat bra i alla fall.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0