Härmar Carrisen!



1. Vad heter du? Karin Maria Linnea Davidsson.
2. Hur gammal är du? 15 år, snart 16 wihooo!
3. Vart bor du? Billdaaaalll
4. Hårfärg? Blondin jao
5. Ögonfärg? Gråblå
6. Hur lång är du? 160 like a hobbit
7. Kär? Yes
8. Singel eller upptagen? Tror äntligen att jag kan skriva att jag är upptagen!
9. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Som man kan prata med allt om och som är både bästa vän och pojkvän. Och föredrar blonda visar en statistisk undersökning gjort 2010-2013.
10. Vad har du för mobil? iPhone 4
11. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa, för något fräckt hus kan man ändå inte köpa för en miljon.
12. Favoritland? Vill verkligen åka tillbaka till Brasilien!
13. Favoritfärg? Mörkblå ❤❤❤
14. Film? Sherlock Holmes, Iron man, Avengers, LOL.
15. Bok? 50 shades of gray!!!! Nej men Änglar och Demoner tror jag faktiskt.
16. Killar eller tjejer? Hur menar ni nu???? 😏
17. Vad gillar du mest med dig själv? Mage oftast, ögonen, mitt hår oftast, mina läppar.
18. Vad gillar du minst med dig själv? Axlarna, fötterna, brösten, överarmarna.
19. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? Karsten och Maria! ❤
20. En person du älskar - ingen.
21. En person du hatar - Ta det inte personligt men skdispdöebe
22. Ut och festa eller myskväll? Festa för faaan, varje kväll i veckan bara all in!!'nmnm
23. Saknar du någon just nu? Ja ❤
24. Vad är det bästa som hänt dig? Kärleken ❤ hahaha åh klitschigt. Men även att komma sina vänner närmare och nu får vi inte glömma när jag träffade tokio hotel 2010!!!!
25. Beroende av något? Att småäta när jag har tråkigt.
26. Ditt livs största misstag? Vet faktiskt inte!
27. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Gud!
28. Har du några tatueringar? Aa på hemligt ställe.
29. Piercingar? Heheheheheh öronen'
30. Vem är mest lik dig? Jag och min pappa är lika varandra både utseende och beteende-mässigt. Sen är jag lik farmor också.
31. Har du någon förebild? Farfar, farmor, och alla framgångsrika businesswomen!
32. Vad ska du göra idag? Rida Cefyr och fira nyår!
33. Vad är det värsta du vet? Människor som bara bryr sig om status, facebooklikes, hur mycket de festar osv.
34. Vad är det bästa du vet? Att resa utomlands!
35. Vad åt du senast? Choklad, tjockt.
36. Vad vill du ha just nu? ingen stress. 37. Vad köpte du senast? Ett par skor på internet, och när de kom på posten var det fucking fel storlek.......
38. Vem är din favorit kändis? Britney Spears, blake lively, Robert downey jr, Paul Wester, ed westwick, Andrew garfield.
39. Tränar du? Yes. Varje dag nu faktiskt!
40. När går du och lägger dig? För sent!
41. Vad är klockan nu? 14.19
42. Är du nöjd med ditt utseende? Går i vågor.
43. Är du nöjd med ditt liv? Ja, är nog lycklig just nu iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0