Haha sämsta ritten EVER...

Igår så var det ju då julklappshoppning och jag hade Dunder. Har inte ridit honom på två år, och tydligen har han förändrats en hel del...

Kan säga såhär, det hade ju kunnat gå bättre. Fick tre vägran på första hindret och det betyder att man blir utesluten.
Så fick inte ens hoppa banan haha.
Det konstiga var att det gick jättebra på framhoppningen och så.
Men jaja, det kan inte alltid gå bra.
Fattar bara inte att ingen sa till mig innan att han börjat vägra...

Cefyr vann i alla fall Gran Prixen så då blev man ju glad. Den hästen är ju bara bäst!

Lägger in en bild på mig och Dunder när han faktiskt hoppar, för jag är så sur.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0