God Jul älsklingar!

Hejhej godingar!
Nu sitter jag och skriver på min nya vita padda, älskar den!
Har fått ett wireless-tangentbord till den också, så det är ganska så gött att skriva nu. Lite ovant men helt klart värt.

Har fått massor av bra julklappar, är verkligen jättenöjd och glad! Fick lite pengar för betygen också så kan inte bli gladare!
Gulligaste och bästa julklappen var väl ändå Edvins, naaw älskling!
Han hade köpt Ralph Lauren-parfym och bodylotion. Så hade han gett den till Hanna och Helga, som gett den till min bror, så jag hade ingen aning om att jag skulle få något. Så sött!
Men han ska få min julklapp imorgon, wie!

I alla fall så ska jag gå ner och äta saffranspannkaka med familjen och släkten nu. Det är tradition.
Sen ska vi på midnattsmässan och då hoppas jag att jag träffar massa goa kompisar.

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0