Dec. 12, 2012

Sjuukt vi slutar skolan nästa torsdag! Bara en vecka kvar av första terminen i nian. Fattar inte hur det kan gå så jäkla fort!?
Jag tycker alltid att vårterminen går jättesnabbt, så snart är det väl gymnasiet då. Nej, lite kvar är det ju, men känns ändå som att allt kommer gå helt sjukt snabbt nu.
Det konstiga är att det inte varit så svårt som alla sagt, "nian är ju jobbigast" osv. Utan åttan var nog nästan värre...

Nu de senaste veckorna tycker jag att klasserna kommit ihop mycket också, både tjejer och killar. Känns som att det är värsta sammanhållningen nu.
De börjar ju snacka om balen och klassresa nu också, sjuukt!

Men i alla fall så känns skolan så himla bra nu! Hoppas det håller i sig. Alla brukar ju alltid vara lite konstiga och förändrade efter lov. Det brukar väl släppa efter några dagar, men jag hoppas vi inte tappar det helt.

Aa nu ska jag sova för det är inte direkt sovmorgon imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0