22 December!

Wow världen gick inte under igår, coolt.
Idag har jag haft fullt upp hela dagen, har inte haft en minut över...

Först åkte jag och papis in till stan för att julhandla. Har köpt julklappar till alla i familjen och släkten nu så det känns bra. Ska dock åka in en gång till med mamma imorgon för att köpa mer till CJ och så.

Efter stan så åkte jag iväg till Cefyr och red. Det var så mysigt för det var nästan ingen i stallet, which I like. Då kan man gå omkring och lyssna på musik och så, wie.
Orkar inte med Cefyr, han är så stark nu , kommer ta tid att "dressera" om honom eller vad man ska säga. Han är lite förvildad typ, haha.

Sen åkte jag hem och gjorde ett pepparkakshus. Har aldrig gjort det förut men det gick ganska så bra!
Det blev fint i alla fall, men det var ganska så svårt att få ihop delarna faktiskt...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0