2012

Årsresumé 2012:

*Var i Storhogna med Sjögrens och åkte snowboard! Tradition!

*Åkte till Hemsedal med klassen! En minnesvärd resa, både bra och dåliga saker hände, men kul hade vi i alla fall! Så himla fin åkning verkligen, hade aldrig åkt i Norge förut.

*Började i konfirmationen, så mycket minnen, saknar det som fan!

*Åkte till La Clusaz för att åka snowboard.
Så himla fin åkning, vi ska åka dit nästa sportlov igen!

*Fyllde 15!

*Bröt armen på ett hopp utanför stugan. Riktigt onödigt, skiddagen var slu och allt, och så skulle jag bara avsluta på ett hopp vi byggt i sluttningen vid stugan, och så gick det som det gick...

*Började jobba i stallet på vissa helger. Får gå upp tidigt, klockan kvart i sex på helger, inte så gött... Men det är värt att man tjänar lite pengar i alla fall. Någonstans måste man börja!

*Tog moppekörkortet! Hade haft min moppe sen oktober 2011 och i mars tog jag äntligen körkortet efter en himla massa plugg. Klarade det första gången med 5p ifrån maxpoäng, var så glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen haha! Men moppen är bland det bästa med hela året verkligen!

*Började träna mycket mycket på gym, gick flera gånger i veckan ett tag.
Plus att det började gå riktigt tåriktigt bra i ridningen!

*Åkte till Danmark.

*Slutade åttan.

*Åkte till Franska Rivieran i två veckor, härligaste semestern på länge!
Bara sola, bada och ha det mys med min älskade familia!

*Hade ett supergrymt sommarlov överlag, fast vädret inte var toppen.

*Astridshus 2012 med Helga, Hanna och Jens. Haha!

*Tog upp golfen igen.

*TENNIS MED MARKUS 2012!!!!

*Åkte till Fämslätt på konfirmationsläger, så himla roligt, önskar att man kunde göra om det.
*Konfirmerade mig.

*Började nian! Sjuukt egentligen....

*Var på Internordisk lägerskola med Helga och Cornelia.
Kan ha varit det bästa jag gjort! Träffade så mycket underbara människor där, haha Edvin bland annat.

*Började träffa Edvin.

*Åkte till London för att shoppa och gå på musikal och massa mer. Älskar höstlovet, alltid de bästa resorna!

*Julafton, wie haha måste skriva med det för att det är så mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0