St Tropez, I love You!

Åååhhhh älskar St Tropez!
Så fort jag har åldern inne så ska jag flytta hit! Haha kan ju inte franska, men är i vilket fall som helst kär i staden.

Så sjukt cool och niiiice!
Det finns massa privata yachter, och det är ju inte båtar längre, det är mer fartyg! Ni vet, det är snuskigt rika ryssar som köper sånna, och alla bor i Monaco och St Tropez typ. Nej, men i alla fall så berättade vår guide att det kostar 2 MILJONER att hyra en sån båt i EN VECKA. Så sjukt va?
Och bensinen kostar runt 50 000.
Verkligen det sjukaste jag hört, att hyra i en vecka liksom...

Nu har vi precis ätit 5 rätters på restaurangen så jag är feeeet och ska gå och lägga mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0