Ganska så slut!

Åh ligger äntligen i min säng och bara döör! Har ridit Tristan idag och han var ju bara perfect, men det betyder inte att det inte var jobbigt.

I alla fall så hade mamma och pappa en kund från Ryssland här på middag idag så det var väl trevligt. Tre rätters mitt i veckan, göttigt!
Sen har jag och min bror slötittat lite på premiären av svenska hollywoodfruar, favvo(!), och project runway.
Jag missade tyvärr Dallas, jag såg det med mamma igår och det var jättebra!

Första dagen i skolan var väl helt okej, man gjorde typ inget, bara snackade och fick information.
Imorgon ska vi göra någon utflykt men det är inte bestämt vart vi ska, very clever...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0