En jävla svacka!

Nu ska jag lätta lite på hjärtat och vara lite överseriös.

Asså det finns kanske dagar som är bättre än andra, men väldig ofta den senaste tiden har jag bara varit så himla low inombords. En svacka helt enkelt.
Man är inte tillräckligt smart, snygg, smal, trevlig, rolig... Oändlig lista.
Jag mår inte bra med mig själv, och det är så jävla kasst!

Man känner en press varje dag, att behöva vara "perfekt" på något sätt. Prestera, göra bra ifrån sig. Det är bara det att perfekt ser olika ut för olika personer.
Pressen sitter liksom där även när du är hemma. Man kan aldrig vara nöjd med sig själv!
Det är då jag hittat välmående i att träna, något jag är bra på liksom. det känns så skönt att ha något sånt att falla tillbaka på.

Asså pressen gör ont precis som det gör ont när man har dåligt samvete typ.
Kanske är det bara en tillfällig svacka av prestationsångest eller något.
Nåväl jag vill inte att min blogg ska bli värsta deppnovellen så hejdå.


Kommentarer
Postat av: Sannaa

Känner exakt samma sak! Vet inte varför men just att man har press på sig från alla andra människor typ o allting! Får träffas snart! Hoppas vi mår bättre snart! Kramar

2012-08-31 @ 20:44:46
URL: http://Sannacarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0