Bra avslut på sommarlovet!

Hej! Nu kom jag precis hem från stallet, red min första lektion för terminen idag och det var, intressant?
Jag fick rida Rut, och Jag skojar inte, det GICK INTE att stanna den hästen.
Hon har bara en hastighet, snabbast möjligast. Så jag är helt slut nu.

I alla fall så sov jag över i Astrids hus med Hanna, Helga, Jens och Cornelia sön-mån. Vi vände lite på dygnet kan man säga, vi somnade klockan halv sex och vaknade 12.
Men vi hade det jättekul, snackade, kollade på American Pie och Desperate Houswives med mera.

Så gick vi hem till mig och åt frukost och badade i jacuzzin. Naajs.
Så det var ett jäkligt bra avslut på det här sommarlovet.
Så himla sjukt att det är skola imorgon!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0