Saknar dig lite ibland!

Haha vad tusan nu har jag till och med börjar sakna mina gamla idoler lite!
Nu längtar jag efter det nya albumet de håller på att göra.
Och nej, jag ska inte gå och bli emo bara för detta, men dem betyder
mycket för mig. Bill, the one and only, you know I still love you.
Sitter och lyssnar på min favoritlåt i 4:an, 1000 Meere/Oceans.
Ska nog börja lyssna på dem mycket när jag pluggar till tyskan,
man lär sig nog mycket tyska på det.
Ja, tänkte bara skriva det, på tal om ingeting liksom.
Puss

Kommentarer
Postat av: L I N N - F O T O - V A R D A G

hej, hittade din blogg på bloggtrafik och tyckte den var så fin så var tvungen att slänga in en liten kommentar.

är allt bra med dig? :D

2012-04-10 @ 18:22:47
URL: http://linnahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0