Övar på mitt speeeeech!

Nu har jag haft fullt upp enda sen jag kom hem från skolan.
Först till stallet, sen hem och baka och sen göra det sista på speechet.

Bakade till Lindåsskolans-Dag imorgon då alla åttor håller i caféet.
Så jag har bakat i 3 timmar seriöst, men det blev bra!
Rulltårta med drottningsylt och en tigerkaka. Jag gjorde havreflarn också, men jag hade aldrig gjort det förut så jag gjorde bara 4 stycken jättestora.
Ingen idé att sälja kände jag.

Så nu har jag precis fixat med mina stödord till speechet, färgglatt och fint!
Känner att det kommer att låta jättetöntigt med "Roms historiska platser" men jag skiter faktiskt i det för jag tycker det är väldigt intressant.

Ska blogga bättre det lovar jag, puss!


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Tjingeling!

Haft en bra dag? :D

2012-04-26 @ 16:18:21
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Miriam - En blogg allt möjligt underbart ♥

Vad fin häst du har i headern!!! :') ♥

2012-04-26 @ 16:52:29
URL: http://miriamsteinwall.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0