Faceplant på Järntorget!

Haha jag dör, jag har gjort två riktigt jobbiga faceplants på stan idag.
Mina Converse har typ 1 meter långa skosnören, så jag råkar få in foten i öglan och faller rakt framåt.

Först utanför skolbion, men då slog jag mig inte.
Men sen på Järntorget var det bara jag Simon, William och Ehrnie.
Haha och då ramlar jag verkligen rakt fram och det gjorde så jävla ont.
Jag är imponerad över att jag kunnat få stora sår på knä och armbåge utan att jackan och byxorna gick sönder!

Sen kom en alkolist fram och frågade hur det gick, gulligt! Någon som bryr sig, aww, så söt!
Puss


Kommentarer
Postat av: Catarina Jonsson - Foto och Bloggdesign

Besöker och vill bara önska en fortsatt trevlig vecka :)

Kram

/Catarina

2012-04-17 @ 19:14:32
URL: http://catilous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0