Early Mornin, She Wakes Up...

Nej det är inte ens tidigt, men det känns så! Innan igår visste jag faktiskt inte att vi skulle vara lediga från skolan nu på fredag, så det kom ju som värsta överraskningen.
Har liksom varit i skolan i två dagar den här veckan och nu är det lov!

Hur härligt som helst!
Hade utvecklingssamtal igår också, och det gick jättebra som vanligt.
Ska träna på att prata mindre och även att jag inte ska stressa upp mig så mycket och göra allt snabbt. Utan att jag ska ta mer tid på mig och så.
Låter bra tycker jag.

Nu idag skulle kanske jag och pappa åka in till NK och kolla runt.
Bild från min språkresa i Hastings från förra sommaren. Saknar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0