Dag 7 - Mitt favoritland!

Jag älskar att resa, och det finns många länder jag varit i en gång men ändå
är helt förälskad i.
Så jag väljer ett land jag varit många gånger i, och älskar; Italien!

Var där senast i höstas, då var jag i Rom.
Fantastisk stad, men inte den bästa.
Jag och familjen har bilat i Italien med caben två olika somrar.
Då åker man förbi många städer, och det är nog de två härligaste
semestrarna någonsin.
Två veckor i Italien, vill bara tillbaka.

Florens och Elba var nog det bästa.
Och Sardinien, där jag var för rätt många år sen, men det var
också fantastiskt.







Dag 1 - Fem fakta om dig själv
Dag 2 - Ett plagg jag älskar
Dag 3 - Vad som finns i min handväska
Dag 4 - Någons utseende jag
skulle vilja ha
Dag 5 - En låt som betyder
mycket för mig
Dag 6 - De fem snyggaste killarna
Dag 7 - Mitt favoritland

Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-04-16 @ 10:15:22
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0